مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 بهمن 1400 ساعت 10:222022-02-13سياسي

در سیزدهمین جلسه قرارگاه اجتماعی تهران چه گذشت؟


سیزدهمین جلسه قرارگاه اجتماعی تهران با محوریت ساماندهی معتادان متجاهر به ریاست شهردار تهران برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار شهری خبرگزاری فارس، سیزدهمین جلسه قرارگاه اجتماعی تهران با محوریت ساماندهی معتادان متجاهر امروز یکشنبه 24 بهمن به ریاست علیرضا زاکانی شهردار تهران برگزار شد.

در ابتدای این جلسه پیگیری آخرین وضعیت مصوبات دوازدهمین جلسه قرارگاه اجتماعی تهران در دستور کار قرار گرفت و دستگاه های ذی ربط در حوزه ساماندهی معتادان متجاهر تهران گزارشی از آخرین اقدام های انجام شده ارائه کردند.

موضوعاتی از جمله مشکل آب و گاز برخی از مراکز نگهداری معتادان متجاهر، جمع آوری پسماند، فهرست معتادان متجاهر اتباع، شیوه نامه های پذیرش برای مراکزی که در آن امکان افزایش ظرفیت وجود دارد، برگزاری جلسات مستمر با شهرداران مناطق درگیر در خصوص شناسایی خانه های پلاک قرمز فاقد پلاک اطلاعات ثبتی (مناطق 2،4،5،12،15،16،19)، رسیدگی به وضعیت معیشت خانواده معتادان متجاهر در سیزدهمین جلسه قرارگاه اجتماعی شهر تهران مورد بررسی قرار گرفت.

شهرداران 7 منطقه درگیر با معتادان متجاهر پایتخت (مناطق 2،4،5،12،15،16،19) نیز در ادامه جلسه گزارشی از آخرین وضعیت پلمب پلاک های قرمز موجود در هر یک از مناطق ارائه کردند و قرار بر این شد برخی از هماهنگی های لازم در این ز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در سیزدهمین جلسه قرارگاه اجتماعی تهران چه گذشت؟

در سیزدهمین جلسه قرارگاه اجتماعی تهران چه گذشت؟