مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 بهمن 1400 ساعت 10:472022-02-13سياسي

گام بلند شرکت فولاد لجستیک در ناوگان حمل و نقل کشور


همزمان با چهل و سومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، گام بلند شرکت چند وجهی فولاد لجستیک در ناوگان حمل و نقل کشور برداشته شد و مجتمع فنی ماشین آلات سنگین این مجموعه افتتاح شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنابر اعلام شرکت فولاد لجستیک ، آیین افتتاح مجتمع فنی ماشین آلات سنگین شرکت چند وجهی فولاد لجستیک، 20 بهمن ماه 1400 با حضور امین ابراهیمی مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان، عبدالکریم درویش زاده مدیرکل راه آهن جنوب، علی قبادی مدیرعامل شرکت چندوجهی فولاد لجستیک و جمعی از مسئولان و کارکنان این شرکت در پایانه حمل و نقل شهرستان اهواز انجام شد.

امین ابراهیمی مدیرعامل فولاد خوزستان در این مراسم با تبریک چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی گفت: عملکرد شرکت فولاد لجستیک و کسب رکوردهای پی در پی از سوی این شرکت قابل تقدیر است.

وی گفت: در افق 1410 مهم ترین مبحث حمل و نقل و لجستیک می باشد، اگر شرایط حمل و نقل و جابجایی مواد اولیه و محصول فراهم نشود، قطعا شرکت های صنعتی همچون فولاد خوزستان با مشکل مواجه خواهند شد.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر یک پنجم ظرفیت حمل و نقل جاده ای کشور مختص فولاد و صنایع مرتبط با آن است، افزود: در حوزه حمل و نقل جاده ای باید طرح های توسعه ای پیاده سازی و اجرا شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گام بلند شرکت فولاد لجستیک در ناوگان حمل و نقل کشور

گام بلند شرکت فولاد لجستیک در ناوگان حمل و نقل کشور