مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 بهمن 1400 ساعت 10:522022-02-13ورزشي

وسایل ورزشی متنوع را از کجا بخریم؟


در دوران پاندمی، ورزش در خانه و به صورت خانوادگی رایج شد، و حالا که تقریبا این خانه نشینی ها رو به اتمام است، تبدیل به عادت شده است، به طوری که بسیاری از مردم به دنبال خرید تردمیل ، - خرید دوچرخه ثابت و حتی کفش ورزشی هستند تا بتوانند به راحتی در خانه ورزش کنند، در این میان، کودکان هم با والدینشان همراه می شوند و ماشین شارژی می تواند گزینه مناسبی برای سرگرم کردنشان باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنابر اعلام همگردی، افراد برای هرکدام از این اقلام به دنبال بهترین شان می گردند و از این رو باید نکاتی را هنگام خرید در نظر داشته باشند.

بدین ترتیب، در ادامه به صورت مجزا به راهنمای خرید هرکدام می پردازیم؛ راهنمای خرید تردمیل خانگی برای خرید تردمیل، اندازه تسمه، سرعت، شیب، شاسی و تخته، استحکام و حداکثر وزن را در نظر داشت.

اگر قصد، انجام تمرین های هوازی سنگین و دویدن است، تسمه ای مناسب است که حداقل دارای 120 سانتی متر طول و 45 سانتی متر عرض باشد.

در غیر این صورت یک تردمیل ارزان خانگی مناسب است.

نکته دیگر اینکه هنگام فروش تردمیل از فروشنده بخواهید توضیح دهد که تخته تردمیل قابلیت جذب ضربه های ناگهانی را دارد یا خیر؟ از طرفی شاسی این وسیله نیز باید قابلیت تحمل تکان های شدید و ضربه های پی در پی را داشته و به این سادگی ها دچار مشکلات فنی نشود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وسایل ورزشی متنوع را از کجا بخریم؟

وسایل ورزشی متنوع را از کجا بخریم؟