مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 بهمن 1400 ساعت 10:522022-02-13فرهنگي

راه «موقعیت مهدی» در سیما ادامه می یابد/ سریال سازی با نسخه سینمایی


معاون سیما از تولید سریال هایی درباره سرداران شهید محمد بروجردی، حسن باقری و صیاد شیرازی و تولید نسخه سینمایی از مینی سریال ها خبر داد.

- به نقل از روابط عمومی سیما، حمید شاه آبادی معاون سیما با اشاره به درخشش اثر فاخر موقعیت مهدی و دریافت شایسته سیمرغ بهترین فیلم از جشنواره چهلم فجر در یادداشتی نوشت: فیلم فاخر موقعیت مهدی با نگاهی به بخشی از زندگی و شهادت سردار شهید مهدی باکری، نماینده افتخارآمیز رسانه ملی در چهلمین جشنواره فیلم فجر بود.

دریافت شایسته سیمرغ بهترین فیلم و نیز 4 سیمرغ دیگر در بخش های بهترین کارگردان فیلم اول، بهترین صدابرداری، بهترین جلوه های ویژه، بهترین موسیقی متن، همراه با استقبال خیره کننده منتقدان و مخاطبان جشنواره فجر امسال از این فیلم فاخر، نشان داد که سینمای دفاع مقدس ظرفیتی پایان ناپذیر برای خلق آثار هنری است و پرداخت حرفه ای و هوشمندانه به موضوعات و اسوه های انقلاب، موجب برانگیختن شوق و نگاه علاقه مندان حقیقی سینما می شود.

همچنانکه امروز موقعیت مهدی به برگی زرین و سرافراز در تاریخ هنر ایران زمین تبدیل شده است.

هادی حجازی فر و عوامل تولید موقعیت مهدی به نیکی نشان دادند که برترین ها در عرصه هنر، نه با هیاهو و جلوه گری بلکه در کنار و سکوت به ثمر می رسند و جایگاه خود را می یابند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه «موقعیت مهدی» در سیما ادامه می یابد/ سریال سازی با نسخه سینمایی

راه «موقعیت مهدی» در سیما ادامه می یابد/ سریال سازی با نسخه سینمایی