مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 بهمن 1400 ساعت 10:572022-02-13پزشكي

پیش بینی افزایش تعداد بیماران کرونایی در خراسان رضوی


دبیر قرارگاه مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: پیش بینی می شود تعداد بیماران مبتلا و بستری کرونا افزایش یابد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازدانشگاه علوم پزشکی مشهد با بیان این که تقویت سامانه 191 در راستای اطلاع رسانی، آموزش و هدایت بیماران به سطوح بهداشتی و درمانی در دستور کار تمامی دانشکده ها و دانشگاه های علوم پزشکی استان قرار گرفته است، افزود: بر این اساس با هماهنگی با استانداری و مخابرات استان، علاوه بر دانشگاه علوم پزشکی مشهد، این سامانه در سایر دانشگاه ها و دانشکده های علوم پزشکی استان در حال راه اندازی است.

وی با اشاره به رصد بیماران سرپایی و اجرای پروتکل یکپارچه درمان و ارجاع در سطح استان، گفت: تلاش می شود بیمارستان ها با مشکل ازدحام و شلوغی روبرو نشوند.

انجیدنی اضافه کرد: تکمیل واکسیناسیون، افزایش پوشش دز سوم واکسن و تشویق مردم به مشارکت در این برنامه یکی از استراتژی های مهم قرارگاه به شمار می رود ضمن اینکه رعایت دستورالعمل های بهداشتی به ویژه در استفاده از ماسک با اجرای برنامه های نظارتی مورد تاکید است.

وی با بیان این که تلاش می شود با تمهیداتی که در نظر گرفته شده است با کمترین آسیب از پیک ششم کرونا عبور کنیم، افزود: در این راستا تمامی شهرستان های استان خراسان رضوی به طور مستمر و روزانه مورد رصد قرار می گیرند و با دریاف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش بینی افزایش تعداد بیماران کرونایی در خراسان رضوی

پیش بینی افزایش تعداد بیماران کرونایی در خراسان رضوی