مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 بهمن 1400 ساعت 11:172022-02-13اقتصادي

شبکه توزیع آب در کهگیلویه و بویراحمد فرسوده است


معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به فرسوده بودن شبکه توزیع آب گفت: برای اصلاح شبکه آبرسانی استان اعتبار در نظر گرفته شود.

- کیامرث حاجی زاده در نشست شورای حفاظت از منابع آب با تاکید بر تعریف اصلاح الگوی کشت برای صرفه جویی در منابع آبی استان گفت: سال گذشته هم مصوبه اصلاح الگوی کشت داشتیم اما متاسفانه جهاد کشاورزی پای کار نبود و این مصوبه اجرایی نشد.

وی با اشاره به گزارش سایت قطره و به نقل ازاداره کل هواشناسی مبنی بر افزایش بارش ها گفت: افزایش بارش ها به منزله خارج شدن از خشکسالی نیست و، ضمن اینکه از آبیاری پارک ها و بوستان ها با آب شرب جلوگیری شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد خواستار ارائه طرح ساماندهی رودخانه بشار یاسوج شد و خاطرنشان کرد: یکسال است با هدف اصلاح ترافیک شهر یاسوج و ساماندهی جهت جلوگیری از سیلاب های مخرب خواستار ارائه طرح ساماندهی رودخانه بشار هستیم اما تاکنون شهرداری طرحی ارائه نکرده است.

حاجی زاده با اشاره به آمار یک هزار و 200 مورد چاه غیرمجاز با بیان اینکه جلوی اینگونه تعدی و تعرض ها گرفته شود، تصریح کرد: همه پروژه ها عمرانی باید پیوست زیست محیطی داشته باشند، مخالف صنعت، تولید و توسعه نیستیم اما پیوست زیست محیطی پروژه ها نباید نادیده گرفته شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شبکه توزیع آب در کهگیلویه و بویراحمد فرسوده است

شبکه توزیع آب در کهگیلویه و بویراحمد فرسوده است