مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 بهمن 1400 ساعت 11:222022-02-13اجتماعي

طرح سلامت گر در 150 مدرسه زنجان اجرا می شود


مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: طرح سلامت گر توسط اعضای کانون های دانش آموزی هلال احمر در 150 مدرسه استان با هدف کاهش ابتلای دانش آموزان به بیماری کرونا در حال برگزار است.

- سیدقاسم موسوی ظهر امروز (24 بهمن ماه) در جمع خبرنگاران، با اشاره به شیوع سویه جدید ویروس کرونا در کشور و استان زنجان و ضرورت توجه به فرهنگ سازی گسترده در سطح جامعه به منظور جلوگیری از شیوع بیشتر این بیماری و لزوم رعایت موارد بهداشتی، اظهار کرد: طرح سلامت گر مدرسه با مشارکت اعضای دانش آموزان هلال احمر در مدارس استان در حال برگزار است.

این طرح به منظور حمایت از زندگی و سلامت انسان ها و با عنایت به چالش شکاف های رو به رشد در سلامتی و به زیستی با هدف کاهش ابتلای دانش آموزان به این بیماری در حال اجراست.

وی با بیان اینکه هدف از اجرای این طرح مشارکت اعضای کانون های دانش آموزی هلال احمر در مسئولیت پذیری اجتماعی، توسعه و نهادینه کردن فرهنگ سلامت مدرسه و خانواده و همچنین کاهش شیوع بیماری کروناست، ادامه داد: در طرح سلامت گر مدرسه فعالیت هایی همچون توصیه به رعایت نکات بهداشتی، توصیه به شست وشوی دست ها و ضدعفونی کردن آن ها، تاکید بر استفاده از ماسک در محیط مدرسه و دیگر مکان های عمومی انجام می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح سلامت گر در 150 مدرسه زنجان اجرا می شود

طرح سلامت گر در 150 مدرسه زنجان اجرا می شود