مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 بهمن 1400 ساعت 11:222022-02-13اقتصادي

اجرای 285 طرح اشتغالزایی توسط بهزیستی خراسان جنوبی


مدیرکل بهزیستی خراسان جنوبی از اجرای 285 طرح اشتغال با اعتباری بیش از 216 میلیارد ریال در استان در طی یک سال گذشته توسط بهزیستی استان خبر داد.

- علی عرب نژاد مدیرکل بهزیستی خراسان جنوبی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس از بیرجند، اظهارداشت: موضوع اشتغال یکی از مباحث مهمی بوده که سازمان بهزیستی بر روی آن اهتمام جدی دارد.

وی با اشاره به اینکه بهزیستی خراسان جنوبی طی یک سال گذشته موفق شده 285 طرح اشتغال ایجاد کند، تصریح کرد: برای ایجاد این طرح های اشتغال اعتباری بیش از 216 میلیارد ریال هزینه شده است.

هیچ گونه ابلاغ اعتباری از سوی بانک های پاسارگاد و گردشگری به استان نداشته ایم مدیرکل بهزیستی خراسان جنوبی با اشاره به اینکه اعتبارات قرض الحسنه اشتغالزایی تکلیفی بند ب تبصره 16 قانون بودجه 1400 ابلاغ شده کشور به مبلغ 449 میلیارد ریال می باشد، تصریح کرد: از این مبلغ فقط 349 میلیارد ریال از طرف بانک های عامل به بهزیستی استان ابلاغ شده است.

عرب نژاد یادآور شد: برخی از بانک ها کل اعتبارات را  به بهزیستی ابلاغ کرده ولی برخی دیگر مانند بانک ملی 20 درصد و بانک صادرات 70 درصد از کل اعتبارات تخصیصی را ابلاغ کرده اند.

وی ادامه داد: همچنین بانک های پاسارگاد و گردشگری نیز هیچ گونه ابلاغ اعتباری را به استان تخصیص نداده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای 285 طرح اشتغالزایی توسط بهزیستی خراسان جنوبی

اجرای 285 طرح اشتغالزایی توسط بهزیستی خراسان جنوبی