مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 بهمن 1400 ساعت 11:422022-02-13اقتصادي

تخلفی که در بین نانوایی های لواشی ساوجی رایج شده!


مدیر جهاد کشاورزی شهرستان ساوه با اشاره به اینکه با نانوایان متخلف برخورد قانونی می شود به بیان مهمترین تخلف نانوایی های این شهرستان پرداخت.

- حسن شریفی در گفت وگو با ایسنا، به برخی نابسامانی هایی که در تامین نان در این شهرستان بوجود آمده است اشاره کرد و افزود: در مدت کوتاهی که کار نظارت بر فعالیت نانوایی های شهرستان از اداره صمت به جهادکشاورزی محول شده است 251 واحد مورد بازدید قرار گرفته و 27 مورد نیز بازدید مشترک توسط اداره تعزیرات و سایر دستگاهها انجام شده است.

وی با اشاره به اینکه در جریان این بازدیدها 41 پرونده تخلفی تشکیل و جهت رسیدگی به اداره تعزیرات حکومتی ارسال شده است، افزود: برای هفت نانوایی شهرستان اخطار کتبی صادر شده و برای 6 واحد دیگر متخلف تشکیل پرونده شده و به تعزیرات حکومتی معرفی شدند.

مدیر جهادکشاورزی شهرستان ساوه عمده تخلفات نانوایی های ساوه را کم فروشی، تعطیلی خارج از نوبت و فروش آزاد آرد بیان کرد و افزود: بدون استثنا تمامی نانوایی های لواشی شهرستان کم فروشی داشته اند و این تخلف در بین آنها رایج شده است که به آنها اخطار داده شده و برخورد می شود.

وی با تاکید بر تشدید نظارت ها بر واحدهای نانوایی شهرستان و برخورد قانونی با متخلفین گفت: در برابر تخلفات هیچ اغماضی نداشته و از آنجا که قوت مردم در دست نانوایان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخلفی که در بین نانوایی های لواشی ساوجی رایج شده!

تخلفی که در بین نانوایی های لواشی ساوجی رایج شده!