مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 بهمن 1400 ساعت 11:472022-02-13دانش

طرح های منتخب پژوهشی در مدت زمان کمتری اجرا شوند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، محسن شریفی در جلسه ارتباط با مراکز پژوهشی غیر دولتی و بخش خصوصی دارای مجوز از وزارت علوم، تحقیقات و فناوری بر لزوم تقویت پژوهش، - مدیر کل پژوهش وزارت عتف گفت: نیاز است که طرح های منتخب پژوهشی در مدت زمان کمتری اجرا شوند تا سریع تر به فناوری تبدیل و درخدمت رشد اقتصادی کشور قرار گیرند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، محسن شریفی در جلسه ارتباط با مراکز پژوهشی غیر دولتی و بخش خصوصی دارای مجوز از وزارت علوم، تحقیقات و فناوری بر لزوم تقویت پژوهش، تولید و توسعه دانش، نوآوری و فناوری بخش خصوصی در جامعه تاکید کرد و گفت: باید این مهم در همه بخش ها مورد توجه قرار گیرد.

وی بر لزوم بازنگری در زمان بندی اجرای طرح های پژوهشی و کوتاه تر شدن مدت آن ها تاکید کرد و ابراز داشت: طرح های پژوهشی مراکز پژوهشی بخش خصوصی باید با ماهیت تحقیقات نوآورنه و کاربردی و فناورانه باشد تا بتواند رافع نیاز و مسائل کشور باشد.

مدیر کل پژوهش وزارت عتف گفت: سرانجام پژوهش های بخش خصوصی بیشتر کاربرد محور و حلال مشکلات صنایع مختلف در کشور بوده و متناسب با نیاز های کشور تهیه و ماندگار خواهد بود که البته در کتابخانه ها نخواهد بود، بلکه برای روند حرکت اقتصادی و تکنولوژی محور و مورد استفاده قرار جامعه قرار می گیرند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح های منتخب پژوهشی در مدت زمان کمتری اجرا شوند

طرح های منتخب پژوهشی در مدت زمان کمتری اجرا شوند