مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 بهمن 1400 ساعت 11:472022-02-13سياسي

آغاز به کار اولین رویداد قرآنی محله محور در اردبیل


مسؤول کارگروه قرآنی قرارگاه فرهنگی و اجتماعی حضرت زهرا(س) استان اردبیل گفت: اولین رویداد قرآنی محله محور به صورت تیمی و خانوادگی در 12 رشته قرآنی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، مهدی طاهری صبح امروز در جریان رونمایی از پوستر اولین رویداد قرآنی محله محور در قرارگاه فرهنگی ـ اجتماعی حضرت فاطمه زهرا(س) استان اردبیل اظهار کرد: این رویداد قرآنی به صورت تیمی و خانوادگی در 12 رشته قرآنی، ادبی و هنری برگزار می شود.

وی به بخش های مختلف این رویداد قرآنی پرداخت و افزود: این 12 رشته قرآنی دارای بخش های آوایی شامل؛ قرائت ترتیل، قرائت تحقیق، حفظ قرآن و اذان، بخش ادبی شامل؛ دلنوشته های قرآنی و بخش هنری شامل؛ عکاسی از نماز جماعات، مسجد محله، کمک های مومنانه و .

است.

مسؤول کارگروه قرآنی قرارگاه فرهنگی و اجتماعی حضرت زهرا(س) استان اردبیل بیان کرد: ارائه ایده و طرح های خلاقلنه برای دعوت و ایجاد جذابیت کلاس های قرآنی از جمله دیگر بخش های این رویداد قرآنی خواهد بود.

وی تصریح کرد: این رویداد به صورت مشارکتی و با حضور اعضای محلات و خانواده ها و با هدف شناسایی افراد و گروه های فعال قرآنی محله محور برگزار می شود.

طاهری ادامه داد: اعضای قرآنی محلات به صورت تیم های حداقل 7 نفره و اعضای خانواده ها به صورت تیم های حداقل 3 نفره می توانند در این رویدا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز به کار اولین رویداد قرآنی محله محور در اردبیل

آغاز به کار اولین رویداد قرآنی محله محور در اردبیل