مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 بهمن 1400 ساعت 11:472022-02-13حوادث

دستگیری سارقین کیف قاپی در اسفراین


فرمانده انتظامی شهرستان اسفراین گفت: 2 سارق کیف قاپ با 3 فقره کیف قاپی در اسفراین شناسایی و دستگیر شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اسفراین، صبح امروز، سرهنگ مجید یگانه پور، فرمانده انتظامی شهرستان اسفراین، در گفت و گو با خبرنگاران، اظهار کرد: در پی وقوع چندین فقره کیف قاپی از بانوان در برخی محله های و معابر سطح شهرستان موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران مبارزه با سرقت پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی با بیان اینکه ماموران با فعالیت های اطلاعاتی و گشت های نامحسوس و رصد دوربین های مداربسته موفق به شناسایی دو نفر سارق کیف قاپ شدند ،گفت: ماموران با هماهنگی مقام قضایی در یک عملیات غافلگیرانه سارقان را در محل مخفیگاهشان دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند.

  فرمانده انتظامی شهرستان اسفراین، با اشاره به اینکه سارقان بعد از مواجه با ادله ومستندات پلیس در بازجویی های فنی و پلیسی به جرم خود اعتراف نمودند، افزود: سارقان به 3 فقره سرقت طلاجات و کیف قاپی از بانوان در معابر سطح شهرستان اعتراف نمودند.

سرهنگ یگانه پور با بیان اینکه ماموران در بازرسی از مخفیگاه متهمان مقادیری طلا و جواهرات به ارزش 800 میلیون ریال کشف نمودند، خاطرنشان کرد: اموال مسروقه با هماهنگی مقام قضایی پس از شناسایی تحویل مال باختگان گردید .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری سارقین کیف قاپی در اسفراین

دستگیری سارقین کیف قاپی در اسفراین