مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 بهمن 1400 ساعت 11:522022-02-13فرهنگي

شب حسن کسایی و یک هیپنوتیزم واقعی/ این «ساز» شما را جادو می کند!


سی و هفتمین جشنواره موسیقی فجر در چهارمین روز از برگزاری، میزبان یکی از بهترین اجراهای این رویداد در سالن استاد حسین دهلوی بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، در چارچوب برگزاری شب استادان موسیقی ایرانی در سی و هفتمین جشنواره موسیقی فجر که یکی از تخصصی ترین و با کیفیت ترین بخش های این رویداد موسیقایی لقب گرفته، زمان خیری از نوازندگان شناخته شده عرصه نی نوازی در شبی که به نام حسن کسایی از هنرمندان فقید و مولف عرصه نی نوازی کشورمان مزین شده بود، در قالب یک برنامه بیست و پنج دقیقه ای به اجرا پرداخت.

زمان خیری نوازنده نی و مدرس هنرستان موسیقی پسران که طی سال های اخیر در حوزه های دانشگاهی نیز مشغول به تدریس موسیقی است، در شبی که تعداد اندکی از مخاطبان موسیقی ایرانی در سالن تازه تاسیس حسین دهلوی گردهم آمده بودند تا شاهد اجرای یکی از تخصصی ترین بخش های جشنواره باشند، به یاد استاد حسن کسایی از نوازندگان پیشگام عرصه نی نوازی به بداهه نوازی در دستگاه همایون پرداخت.

این هنرمند فعال موسیقی ایرانی تاکنون از محضر هنرمندان مطرحی چون عبدالنقی افشارنیا، حسین دهلوی، فرهاد فخرالدینی، محمدرضا لطفی و محمدعلی کیانی نژاد بهره برده و طی این سال ها نیز با هنرمندانی چون محسن نفر، داریوش طلایی، محمد اسماعیلی، حمیدرضا نوربخش، مسعود شعاری و سعید ثا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شب حسن کسایی و یک هیپنوتیزم واقعی/ این «ساز» شما را جادو می کند!

شب حسن کسایی و یک هیپنوتیزم واقعی/ این «ساز» شما را جادو می کند!