مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 بهمن 1400 ساعت 12:122022-02-13سياسي

روایت عضو کمیسیون انرژی از موفقیت دولت در مدیریت مصرف سوخت و انرژی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، رمضانعلی سنگدوینی عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی، اظهار داشت: وزارت نفت برای متعادل کردن مصرف گاز پرمصرفها، - سنگدوینی گفت: دولت سیزدهم از زمانی که آغاز به کار کرده، توانسته مصرف سوخت در کشور را مدیریت کند و به همین دلیل شاهد خاموشی های مکرر و یا قطعی گاز نبودیم، لذا در این حوزه موفق عمل کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، رمضانعلی سنگدوینی عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی، اظهار داشت: وزارت نفت برای متعادل کردن مصرف گاز پرمصرفها، تعرفه گاز آنان را به میزان قابل توجهی افزایش داد تا امکان مصرف گاز برای همه مردم فراهم شود.

وی افزود: تعرفه گذاری پلکانی راهی برای بهینه مصرف کردن انرژی است.

افرادی که مصرف انرژی زیادی دارند، باید پول بیشتری پرداخت کنند و در مقابل، افراد کم مصرف و اقشار ضعیف جامعه باید پول کمتری بابت مصرف انرژی پرداخت کنند.

سنگدوینی بیان کرد: بهینه سازی سیستم های سرمایشی و گرمایشی هم بسیار مهم است و باعث می شود میزان مصرف انرژی کاهش پیدا کند.

عضو کیمسیون انرژی مجلس همچنین یادآور شد: دولت سیزدهم از زمانی که آغاز به کار کرده، توانسته مصرف سوخت در کشور را مدیریت کند و به همین دلیل شاهد خاموشی های مکرر و یا قطعی گاز نبودیم، لذا در این حوزه موفق عمل کرده اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایت عضو کمیسیون انرژی از موفقیت دولت در مدیریت مصرف سوخت و انرژی

روایت عضو کمیسیون انرژی از موفقیت دولت در مدیریت مصرف سوخت و انرژی