مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 بهمن 1400 ساعت 12:122022-02-13اقتصادي

امکان ارائه خدمت غیرحضوری بانک خون بندناف در قزوین


با توجه به شیوع سویه اُمیکرون امکان ارائه خدمات بانک خون بندناف به صورت کاملاً غیرحضوری میسر شده است و این خدمات را به صورت 24 ساعته هر روز هفته به همشهریان ارائه می کنیم.

- ایسنا/قزوین مدیر بانک خون بند ناف قزوین گفت: با توجه به شیوع سویه اُمیکرون امکان ارائه خدمات بانک خون بندناف به صورت کاملاً غیرحضوری میسر شده است و این خدمات را به صورت 24 ساعته هر روز هفته به همشهریان ارائه می کنیم.

فاطمه دولت خواه در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: سلول های بنیادی موجود در خون بند ناف نوزاد، یکی از نعمات بزرگ خدادادی و معجزات خلقت است که با دانش فنی بومی شده موجود در پژوهشگاه های جهاد دانشگاهی، می توان درصورت به مخاطره افتادن سلامتی، آن را احیا کرد.

وی ادامه داد: این موضوع به حدی مهم است که گاه خون بند ناف فرزند، موجب نجات اعضای خانواده از بیماری های مهلکی نظیر سرطان می شود.

در حال حاضر کارآزمایی های بالینی زیادی برای درمان بسیاری از بیماری ها توسط سلول های بنیادی خون بند ناف در دنیا و در کشور عزیزمان در حال انجام است و امید آن می رود در آینده درمان بیماری های نظیر دیابت آلزایمر، پارکینسون، فلج مغزی، سکته های مغزی و اوتیسم با سلول های بنیادی انجام شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امکان ارائه خدمت غیرحضوری بانک خون بندناف در قزوین

امکان ارائه خدمت غیرحضوری بانک خون بندناف در قزوین