مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 بهمن 1400 ساعت 12:122022-02-13سياسي

افزایش دامنه آسیب های اجتماعی - روانی با روانشناس نماهای اینستاگرامی!


رییس سازمان نظام روانشناسی و مشاوره کشور گفت: با حضور روانشناس نماها در فضای مجازی، دامنه آسیب های اجتماعی - روانی افزایش یافته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های خبرگزاری فارس، سازمان نظام روانشناسی کشور به عنوان سازمانی شناخته می شود که مسئول حل و رفع بحران های روانی در سطح کشور است و همه مجوزهای تأسیس مراکز مشاوره نیز از طریق این سازمان ارائه می شود.

در این خصوص برخی روانشناسان و مشاوران از این شکایت دارند که مدت زمان انتظار آن ها برای دریافت پروانه بسیار طولانی شده، بویژه آن هایی که مقیم شهرستان هستند، بیشتر با این مسأله روبه رو هستند.

از سوی دیگر با شیوع و شدت گرفتن بیماری کووید 19 در کل دنیا، کشور ما هم به شدت تحت تأثیر این بیماری قرار گرفته و دچار مشکلات زیادی از جمله افزایش اختلالات روانی چون اضطراب و افسردگی شده است.

آنچه که واضح است، نیاز امروز مردم به روانشناس و مشاوره های روانی بیش از هر زمان دیگری است.

به دلیل اهمیت بالای موضوع به سراغ دکتر محمد حاتمی، رییس سازمان نظام روانشناسی و مشاوره کشور رفتیم؛ سازمان نظام روانشناسی، نهاد مرجع در حوزه روانشناسی است و در چند سال اخیر هم در بحث قانونگذاری و نظارت رشد داشته، این سازمان چه تعداد عضو دارد و برای چه تعدادی پروانه صادر شده است؟ این سازمان 40 هزار نفر عضو دارد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش دامنه آسیب های اجتماعی - روانی با روانشناس نماهای اینستاگرامی!

افزایش دامنه آسیب های اجتماعی - روانی با روانشناس نماهای اینستاگرامی!