مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 بهمن 1400 ساعت 12:122022-02-13سياسي

حکم تخریب 13 ساختمان در حاشیه رودخانه چالوس صادر شد


رییس کل دادگستری مازندران از صدور حکم تخریب 13 ساختمان درحاشیه رودخانه چالوس خبر داد و گفت: برای متجاوزان به حریم رودخانه چالوس 25 پرونده قضایی تشکیل شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان ساری، حجت الاسلام محمدصادق اکبری در جمع خبرنگاران اظهار کرد: پس از وقوع سیل در استان، مشخص شد بسیاری از این خسارات ناشی از ساخت وساز های بی رویه و تجاوز به حریم رودخانه ها و مسیل ها بوده که مسؤولان قضایی استان در سال های اخیر بار ها بر اصلاح آن تأکید کرده اند و با بی توجهی برخی نهاد های متولی مواجه شده است.

وی در ادامه ضمن اشاره به  دستور ویژه رییس قوه قضاییه مبنی بربرخورد باساخت و ساز های غیرمجاز در بستر رودخانه ها گفت: ساخت و ساز در بستر رودخانه ممنوع است و وقتی بستر رودخانه ساخته شود، به مانعی در مسیر هدایت سیلاب ها تبدیل می گردد؛ لذا باید همگان به قوانین پایبند باشند و اقدام خلاف قانون برای همه خط قرمز باشد.

رییس دستگاه قضایی استان در ادامه اظهار داشت : با ورود دادستان شهرستان چالوس به این موضوع برای متجاوزان به حریم رودخانه چالوس ، 25 پرونده قضایی تشکیل شد که حکم تخریب 13 مرکز اقامتی و تفریحی در چهارم بهمن ماه سال جاری اجرا ، 7 پرونده در جریان رسیدگی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حکم تخریب 13 ساختمان در حاشیه رودخانه چالوس صادر شد

حکم تخریب 13 ساختمان در حاشیه رودخانه چالوس صادر شد