مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 بهمن 1400 ساعت 12:222022-02-13سياسي

لزوم برگزاری دوره های تخصصی در حوزه تهیه و تنظیم قراردادها در خراسان شمالی


مدرس قانون مناقصات و قرارداد های صنعتی گفت: نیاز است در حوزه تنظیم و عقد قراردادها دوره های تخصصی به خصوص در استان های محروم برگزار شود.

- ایسنا/خراسان شمالی مدرس قانون مناقصات و قرارداد های صنعتی گفت: نیاز است در حوزه تنظیم و عقد قراردادها دوره های تخصصی به خصوص در استان های محروم برگزار شود.

رسولی در حاشیه دوره آموزشی تنظیم و عقد قراردادهای پیمانکاری و خرید سازمان تامین اجتماعی که از سوی جهاد دانشگاهی در خراسان شمالی برگزار شد، در گفتگو با ایسنا با اشاره به اینکه خروجی چنین دوره هایی در استان هایی مانند خراسان شمالی بسیار مناسب خواهد بود، اظهار کرد: بسیاری از سازمان ها در نحوه برگزاری مناقصات مشکلات جدی را دارند که این مشکلات در استان های حاشیه ای بسیار دیده می شود و باید با آموزش های مکرر این مشکلات را کم کنیم.

وی با تاکید بر اینکه در سال 91 آیین نامه معاملاتی سازمان تامین اجتماعی کشور از سوی وی اصلاح شده است، اضافه کرد: در این دوره آموزشی بسیاری از ابهامات که مربوط به این آیین نامه بود حل و فصل شد.

رسولی با اشاره به اینکه دوره آموزشی برگزار شده به صورت کارگاهی و عملیاتی بود، تاکید کرد: در اغلب سازمان های اجرایی چه دولتی و چه غیر دولتی تصدی گری در حوزه پیمان ها به عهده افرادی است که تخصص کافی در این حوزه را ندارند و از ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم برگزاری دوره های تخصصی در حوزه تهیه و تنظیم قراردادها در خراسان شمالی

لزوم برگزاری دوره های تخصصی در حوزه تهیه و تنظیم قراردادها در خراسان شمالی