مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 بهمن 1400 ساعت 12:522022-02-13پزشكي

استقبال دانشگاه علوم پزشکی از راه اندازی داروخانه های شبانه روزی


سرپرست معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان از داروسازان و فعالان بخش دارویی این استان برای ایجاد داروخانه های شبانه روزی دعوت کرد.

- ایسنا/سمنان سرپرست معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان از داروسازان و فعالان بخش دارویی این استان برای ایجاد داروخانه های شبانه روزی دعوت کرد.

دکتر حمیدرضا حافظی در گفت وگو با خبرنگاران با بیان اینکه هیچ مشکلی برای صدور و اعطای مجوز داروخانه شبانه روزی در شهرهای تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان وجود ندارد اظهار کرد: در حال حاضر 4 داروخانه شبانه روزی و 50 داروخانه خصوصی در مناطق تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی سمنان در حال فعالیت هستند.

سرپرست معاونت غذا و دارو دانشگاه ادامه داد: برای صدور مجوز تاسیس داروخانه شبان روزی توسط داروسازان در شهرستان های تابعه دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، هیچ مانعی وجود دارد.

وی افزود: در صورتی که داروخانه های خصوصی فعلی نیز در این شهرستان ها، متقاضی تبدیل وضعیت به شبانه روزی باشند، موضوع در کمیسیون قانونی مطرح و بررسی خواهد شد تا مجوز آن صادر می شود.

دکتر حافظی عنوان کرد: دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان از داروسازان برای تاسیس داروخانه شبانه روزی دعوت می کند تا درخواست خود را به معاونت غذا و داروی دانشگاه ارسال کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقبال دانشگاه علوم پزشکی از راه اندازی داروخانه های شبانه روزی

استقبال دانشگاه علوم پزشکی از راه اندازی داروخانه های شبانه روزی