مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 بهمن 1400 ساعت 13:222022-02-13اقتصادي

تأکید بر ساخت شناورها با تکیه بر توان داخلی


مدیرعامل گروه کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران گفت: اولویت در همه قراردادهای ساخت و توسعه ناوگان در کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران با صنعت ساخت کشتی در داخل است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از روابط کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران، محمدرضا مدرسی خیابانی در مراسم امضای قرار داد ساخت شناور چند منظوره  بین کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران و کشتی سازی صدرا نکا، با بیان اینکه دریای خزر برای کشور بسیار مهم و استراتژیک به شمار می رود، به برنامه کشتیرانی دریای خزر به عنوان یکی از شرکت های عضو گروه کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران برای توسعه خطوط حمل و نقل دریایی در دریای خزر طی برنامه ای میان مدت اشاره کرد.

  وی تصریح کرد: برنامه ما در کشتیرانی دریای خزر توسعه و افزایش ظرفیت ناوگان است.

وی ادامه داد: در همین راستا قصد ما در گروه کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران، استفاده از ظرفیت های موجود ساخت داخل است که خوشبختانه همت مجموعه کشتی سازی صدرا سبب شد قرارداد اولین کشتی که قرار است به مجموعه کشتیرانی دریای خزر افزوده شود، با مجموعه کشتی سازی صدرا نکا منعقد شود.

مدرس خیابانی یکی از مهم ترین اولویت های گروه کشتیرانی را ساخت کشتی های رو- رو و کانتینری در جهت توسعه ناوگان کشتیرانی دریای خزر دانست و افزود: امیدواریم همراه ساخت اولین کشتی در صدرا نک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تأکید بر ساخت شناورها با تکیه بر توان داخلی

تأکید بر ساخت شناورها با تکیه بر توان داخلی