مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 بهمن 1400 ساعت 13:222022-02-13بين الملل

گسترش اعترضات کرونایی در کانادا؛ دردسر تازه برای ترودو


اعتراضات کامیون داران و معترضان کانادایی به محدودیت های کرونا و اجباری شدن واکسیناسیون از پایتخت به دیگر شهرهای این کشور کشیده شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازسرویس بین الملل خبرگزاری فارس، معترضان به اجباری شدن واکسیناسیون کرونا و اعمال محدودیت های مرتبط با همه گیری کرونا، علی رغم آنکه مجبور شدند به دستور پلیس کانادا، روز گذشته (شنبه) وسایل نقلیه خود را از پل مرزی آمریکا-کانادا موسوم به پل سفیر منتقل کنند، اما اعتراضات به دیگر شهرهای سراسر کانادا کشانده شد.

گزارش ها حاکی از آن است که در پی حکم دادگاه کانادا، اواخر روز گذشته، پلیس کانادا یک معترض کانادایی را به جرم مسدود کردن پل سفیر که دیترویت و وینسور آنتاریو را به هم متصل می کند، بازداشت کرد.

روزنامه انگلیسی گاردین گزارش می دهد که جاستین ترودو نخست وزیر کانادا روز گذشته (شنبه)، در جریان دیدار با مشاوران ارشد خود در خصوص هرگونه مسدود شدن گذرگاههای مرزی و تجاری هشدار داد و گفت تمامی گزینه ها روی میز است و هیچ گذرگاه مرزی نباید مسدود باشد.

  طبق این گزارش، در اتاوا پایتخت کانادا، معترضان که تعداد آن ها به چند هزار نفر می رسید، روز گذشته علیه سیاست های ترودو و محدودیت های کرونایی شعار سرمی دادند و خواستار توقف محدودیت های مرتبط با کرونا شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گسترش اعترضات کرونایی در کانادا؛ دردسر تازه برای ترودو

گسترش اعترضات کرونایی در کانادا؛ دردسر تازه برای ترودو