مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 بهمن 1400 ساعت 13:222022-02-13سياسي

رییس جدید سازمان جهاد کشاورزی کردستان معرفی شد


پیمان اسکندری به عنوان رییس سازمان جهاد کشاورزی استان کردستان در مراسمی معرفی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، امروز طی مراسمی با حضور مسئولان کشوری و استانی ضمن تقدیر از محمدفرید سپری رییس سابق سازمان جهاد کشاورزی کردستان، پیمان اسکندری به عنوان رییس جدید سازمان جهاد کشاورزی کردستان معرفی شد.

پیمان اسکندری رییس سازمان جهاد کشاورزی کردستان در این مراسم با بیان اینکه سیاست های وزارت جهاد کشاورزی ملاک و محور حرکت ما در استان خواهد بود، افزود: از اعتمادی که از سوی مسئولان ارشد استان، نمایندگان مردم در مجلس و مسئولان کشوری به بنده صورت گرفته تا بتوانیم در این عرصه خدمت گذار تولیدکنندگان باشم قدردانی می کنم.

وی خاطرنشان کرد: موضوع رصد اطلاعات، سنددار کردن اراضی کشاورزی، جذب سرمایه گذار در بخش کشاورزی، ایجاد سامانه اطلاعاتی و غیره را به صورت جد در استان دنبال خواهیم کرد.

رییس سازمان جهاد کشاورزی کردستان با بیان اینکه هوشمندکردن شبکه تولید از رسالت های مهم سازمان جهاد کشاورزی است، گفت: اعتقاد دارم در نظام جمهوری اسلامی هر زمانی که از مردم در تصمیم گیری های بهره نگرفته ایم پشیمان شده ایم.

سپری تصریح کرد: بهره گیری از ظرفیت تشکل های مردمی در راستای توسعه هرچه بیشتر بخش کشاورزی در استان از اولویت های مدیریت جدید ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس جدید سازمان جهاد کشاورزی کردستان معرفی شد

رییس جدید سازمان جهاد کشاورزی کردستان معرفی شد