مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 بهمن 1400 ساعت 13:372022-02-13فرهنگي

نگاه رخشان بنی اعتماد به «کاغذپاره ها» و جامعه عصب سوخته


رخشان بنی اعتماد می گوید تماشای «کاغذپاره ها» از سوی مخاطبان عام دغدغه مند و سینماگران اجتماعی به دلیل فراموش نکردن کسانی که جامعه آن ها را فراموش کرده، - رخشان بنی اعتماد می گوید تماشای کاغذپاره ها از سوی مخاطبان عام دغدغه مند و سینماگران اجتماعی به دلیل فراموش نکردن کسانی که جامعه آن ها را فراموش کرده، لازم است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این کارگردان سینما پس از تماشای مستند- انیمیشن کاغذپاره ها به نویسندگی و کارگردانی بهزاد نعبلندی که روی پرده سینماهای هنروتجربه است، در پاسخ به این پرسش که آیا آثار هنری می توانند به کاهش آسیب های اجتماعی کمک کنند یا نه، گفت: کارکرد هنر آگاهی بخشی و هشدار و تلنگر است و برنامه ریزی و سیاست گذاری کار دولتمردان.

هنر از این طریق می تواند نقش غیر مستقیم در کاهش آسیب های اجتماعی داشته باشد هر چند که در حال حاضر ابعاد معضلات و آسیب ها آنچنان گسترده و روز افزون است که نیازمند سیاست های کارآمد و تغییر بنیادی در زیرساخت های اولیه دارد که در این موقعیت نمی شود از هنر توقعی بیش از این که هست داشت.

وی ادامه داد: برنامه ریزی هایی که برای پیش گیری و درمان این آسیب ها باید انجام شود، دست هنر نیست بلکه در دستان سیاستگذاران و مسئولانی است که متاسفانه در طراحی و پیشبرد امور ناتوان هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگاه رخشان بنی اعتماد به «کاغذپاره ها» و جامعه عصب سوخته

نگاه رخشان بنی اعتماد به «کاغذپاره ها» و جامعه عصب سوخته