مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 بهمن 1400 ساعت 13:422022-02-13اقتصادي

افزایش ظرفیت تولید و احیای واحدهای راکد سیاست دولت است


معاون وزیر صمت و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران گفت: یکی از سیاست های دولت سیزدهم افزایش ظرفیت تولید و احیای واحدهای راکد است.

- علی رسولیان در حاشیه افتتاح طرح های صنعتی و پروژه های عمرانی شهرک های صنعتی که امروز، 24 بهمن ماه در اهواز برگزار شد، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: خوشبختانه زیرساخت های مناسبی در شهرک های صنعتی خوزستان وجود دارد و اگر در بخش هایی نواقصی وجود دارد قطعا این نواقص به سرعت تکمیل خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: امسال بیش از 250 میلیارد تومان برای تامین زیرساخت های شهرک ها و نواحی صنعتی خوزستان در نظر گرفته شده است و همه در تلاش هستند تا مشکلاتی که در بحث آب، برق و.

در شهرک ها وجود دارد مرتفع شود.

معاون وزیر صمت گفت: از دستگاه های خدمات رسان از جمله راه و شهرسازی و دیگر دستگاه ها درخواست دارم تا به حل مشکلات زیرساختی کمک کنند و ما بتوانیم زمین مورد نیاز را برای فعالیت بنگاه های اقتصادی فراهم کنیم.

رسولیان با بیان اینکه یکی از برنامه های ما کمک به کسب و کارهای کوچک و شرکت های دانش بنیان است، افزود: در سطح کشور برنامه داریم تا یک هزار واحد کارگاهی را تکمیل کنیم و در این زمینه تا به امروز بیش از 800 واحد ساخته شده است و به بهره برداری خواهد رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش ظرفیت تولید و احیای واحدهای راکد سیاست دولت است

افزایش ظرفیت تولید و احیای واحدهای راکد سیاست دولت است