مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 بهمن 1400 ساعت 13:422022-02-13فرهنگي

آنچه بر نوزدهمین جشنواره فیلم فجر مشهد گذشت


نوزدهمین جشنواره فیلم فجر مشهد با تمام فزار و نشیب ها به پایان رسید تا برگی دیگر از بزرگ ترین جشن سینمای ایران در مشهد ورق بخورد.

- نوزدهمین دوره جشنواره فیلم فجر مشهد همزمان با برگزاری چهلمین دوره این جشن از 15 تا 22 بهمن سینمایی در 8 سینمای مشهد برگزار شد.

برگزاری این جشنواره در مشهد همچون سالیان گذشته با فراز و نشیب های بسیاری همراه بود؛ از احتمال برگزار نشدن آن گرفته تا اکران نشدن تمامی فیلم ها، برگزاری بزرگ ترین جشن سینمای ایران در مشهد را با چالش های مختلفی مواجه کرد.

نخستین چالش این دوره از جشنواره اصل برگزاری آن بود و در حالی که تنها چند هفته تا زمان برگزاری جشنواره باقی مانده بود مسئولان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی نمی دانستند که جشنواره فیلم فجر در مشهد برگزار می شود یا نه.

در نهایت 19 دی ماه بود که حجت طباطبایی، مدیر امور سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی، در گفت وگو با ایسنا با اشاره به آغاز هماهنگی ها از برگزاری نوزدهمین دوره جشنواره فیلم فجر مشهد همزمان با چهلمین دوره این جشنواره خبر داد.

تأخیر در آغاز جشنواره های استانی نسبت به جشنواره فجر پایتخت مسئله دیگری است که تاکنون حل نشده باقی مانده و در این دوره از جشنواره نیز پا برجا بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آنچه بر نوزدهمین جشنواره فیلم فجر مشهد گذشت

آنچه بر نوزدهمین جشنواره فیلم فجر مشهد گذشت