مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 بهمن 1400 ساعت 14:072022-02-13اقتصادي

افزایش پایداری شبکه گاز غرب کشور با افتتاح خط بید بلند _ اهواز


مدیرعامل شرکت مهندسی و توسعه گاز ایران، با اشاره به افتتاح خط لوله بید بلند – اهواز گفت: راه اندازی این پروژه سبب افزایش پایداری شبکه گاز غرب کشور می شود.

- به نقل از شرکت مهندسی و توسعه گاز ایران، رضا نوشادی درباره پروژه احداث خط لوله گاز 56 اینچ بیدبلند – اهواز که هفته گذشته توسط رییس جمهوری به بهره برداری رسید، افزود: اجرای خط 56 اینچ بیدبلند – اهواز از ملزومات مهم شرکت ملی گاز ایران به شمار می آید و بنا به اهمیت راه اندازی این خط، همکاران طرح با گذر از انبوه مشکلات فرارو، به ویژه موانع طبیعی و سیل های غیرمنتظره، توانستند پروژه را مدیریت کنند و به سرانجام برسانند.

مدیرعامل شرکت مهندسی و توسعه گاز ایران گفت: پروژه بید بلند - اهواز به طول 99 کیلومتر و قطر 56 اینچ به عنوان بخشی از خط لوله نهم سراسری گاز به منظور تکمیل رینگ گازی کشور و صادرات گاز و همچنین در حال حاضر با توجه به شرایط کشور به منظور تأمین مصارف داخلی از جمله تقویت شبکه گاز استان خوزستان و تأمین گاز مشترکین شهری و روستایی و صنایع در این استان به بهره برداری رسید.

وی تغذیه واحدهای صنعتی را یکی دیگر از کاربردهای این خط لوله گاز برشمرد و افزود: بخشی از 31 کیلومتر ابتدایی این خط لوله به عنوان فاز اضطراری جهت اتصال به خط لوله 30 اینچ ماهشهر – شادگان و تأمین کسری گاز ص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش پایداری شبکه گاز غرب کشور با افتتاح خط بید بلند _ اهواز

افزایش پایداری شبکه گاز غرب کشور با افتتاح خط بید بلند _ اهواز