مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 بهمن 1400 ساعت 14:122022-02-13سياسي

164 طرح به بخش کارگاهی «سایه» ارسال شد


مهلت ارسال طرح به بخش کارگاهی سیزدهمین دوره جشنواره ملی دانشجویی فیلم کوتاه «سایه» به پایان رسید و اعضای دبیرخانه این جشنواره معرفی شدند.

- به نقل از روابط عمومی و ارتباط با رسانه جشنواره ملی سایه ، مهلت ارسال طرح به بخش کارگاهی سیزدهمین دوره جشنواره ملی دانشجویی فیلم کوتاه سایه که تا 20 بهمن تمدید شده بود، به پایان رسید.

بر این اساس، با اتمام مهلت ارسال طرح برای ثبت نام در بخش کارگاهی سیزدهمین دوره جشنواره ملی دانشجویی فیلم کوتاه سایه ، تعداد 164 طرح به دبیرخانه ارسال شده است که این طرح های ثبت شده پس از بررسی هیأت انتخاب اولیه به بخش دوم و پرزنت حضوری راه پیدا خواهند کرد و طرح های راه یافته به مرحله دوم هفته اول اسفند ماه اعلام خواهد شد.

همچنین، لیست هیأت انتخاب اولیه بخش کارگاهی نیز همزمان با لیست طرح های راه یافته به مرحله دوم اعلام می شود.

بخش کارگاهی سیزدهمین جشنواره سایه با رویکرد استعدادیابی و با روش پیچینگ ارائه طرح توسط مجید برزگر، سعید نجاتی، آرمان فیاض و تی یام یابنده مورد بررسی قرار می گیرد.

اعضای دبیرخانه سیزدهمین جشنواره ملی دانشجویی فیلم کوتاه سایه معرفی شدند که اسامی آنها به شرح زیر است: دبیر جشنواره: محمد حسین یاوری، معاون دبیر و مدیر بخش کارگاهی: علی زارعی، مدیر بخش رقابتی: احمد معارف وند، مدیر روابط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

164 طرح به بخش کارگاهی «سایه» ارسال شد

164 طرح به بخش کارگاهی «سایه» ارسال شد