مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 بهمن 1400 ساعت 14:272022-02-13سياسي

485 هکتار زمین برای ساخت مسکن در استان سمنان تامین شد


استاندار سمنان با اشاره به آخرین اقدامات صورت گرفته در راستای اجرای طرح جهش مسکن ملی در استان، گفت: 485 هکتار زمین برای ساخت مسکن تامین شد.

- ، سید محمد رضا هاشمی ظهر یکشنبه در مراسم کلنگ زنی مسکن فجر سپاه استان سمنان در منطقه خودساز سمنان، با بیان اینکه مهمترین موضوع در جهش مسکن ملی تأمین زمین بود، ابراز کرد: در استان سمنان نشست های متعددی در این باره برگزار و موانع اختصاص زمین در شهرستان های استان بررسی شد.

وی با بیان اینکه 485 هکتار زمین برای ساخت مسکن در استان سمنان تأمین شده است، افزود: در 18 شهر از 19 شهر استان سمنان، زمین تأمین و تنها در یک شهرستان مشکلاتی وجود داشت که در دست رفع شدن است.

آغاز عملیات ساخت و ساز تا قبل از ماه رمضان استاندار سمنان با اشاره به همکاری ارگان های مختلف برای تأمین زمین، گفت: محدودیت های طرح های جامع شهری از جمله مشکلات تأمین زمین در شهرهای استان بود که به جز یک شهر در مابقی شهرها این موضوع رفع شد.

هاشمی با بیان اینکه در قالب طرح جهش در طول مدت حداکثر چهار سال باید 30 هزار واحد مسکونی احداث شود، تاکید داشت: در استان تا کنون فعلاً 32 هزار نفر ثبت نام کردند که اطلاعات آنان باید پالایش شود.

وی با بیان اینکه عملیات اجرایی طرح جهش مسکن در برخی از شهرهای استان سمنان آغاز شده و اقدامات خوبی هم صورت پذیرفته


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

485 هکتار زمین برای ساخت مسکن در استان سمنان تامین شد

485 هکتار زمین برای ساخت مسکن در استان سمنان تامین شد