مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 بهمن 1400 ساعت 14:322022-02-13بين الملل

تعیین افسر ارتش رژیم صهیونیستی در منامه تجاوز به حاکمیت بحرین است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، جمعیت ملی-اسلامی الوفاق به عنوان بزرگ ترین جمعیت معارض این کشور در بیانیه ای تأکید کرد که تعیین افسر ارتش رژیم صهیونیستی در بحرین نشان دهنده سقوط ملی، - جمعیت ملی-اسلامی الوفاق در بیانیه ای به تعیین افسر ارتش رژیم صهیونیستی در بحرین واکنش نشان داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، جمعیت ملی-اسلامی الوفاق به عنوان بزرگ ترین جمعیت معارض این کشور در بیانیه ای تأکید کرد که تعیین افسر ارتش رژیم صهیونیستی در بحرین نشان دهنده سقوط ملی، سیاسی و تجاوز به حاکمیت، تاریخ و آینده بحرین است.

در این بیانیه آمده است: یک پایگاه خبری رژیم اشغالگر از تعیین یک مسئول ارشد ارتش دشمن اسراییلی در یک منصب رسمی در بحرین خبر داد که این امر بیانگر سقوط ملی و سیاسی و تجاوز به حاکمیت بحرین، تاریخ و آینده آن است و حجم تجاوزات حاکمیتی بزرگی را که رژیم (آل خلیفه) مرتکب می شود، نشان می دهد .

بنابر گزارش شبکه المنار ، الوفاق در این بیانیه با اشاره به اقدامات سرکوبگرانه و ایفای نقش مشکوک، غیر ملی و خصمانه علیه ملت بحرین، آورده است که این رژیم فراتر از این اقدامات عمل کرده و از طریق تحویل حاکمیت ملی و تمامی نهاد های دولت به دشمنان اعراب و مسلمانان، سرنوشت یک کشور را به بازی گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعیین افسر ارتش رژیم صهیونیستی در منامه تجاوز به حاکمیت بحرین است

تعیین افسر ارتش رژیم صهیونیستی در منامه تجاوز به حاکمیت بحرین است