مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 بهمن 1400 ساعت 14:372022-02-13ورزشي

عملیات اجرایی 4 هزار واحد مسکونی سپاه کرمانشاه آغاز شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، عملیات اجرایی پروژه 4 هزار واحدی پادگان توحید سپاه با حضور رستم قاسمی وزیر مسکن و شهرسازی، استاندار و عزیزی و بخشی پور نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی در شهرک ظفر ورودی شهر کرمانشاه آغاز شد.

سردار بهمن ریحانی فرمانده سپاه نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه در حاشیه این مراسم، گفت: این واحدها در قالب طرح نهضت ملی مسکن در زمینی به مساحت 64 هکتار احداث خواهد شد که 11 هکتار آن برای 65 بلوک هفت طبقه (چهار هزار واحد 115 متری) و مابقی هم برای ساخت اماکن تجاری، معابر، اماکن اداری، فضای سبز، بخش درمانی و ورزشی است.

وی با بیان اینکه باغ موزه دفاع مقدس با بودجه 30 میلیارد تومانی در همین فضا در حال ساخت است، تصریح کرد: 2 هزار واحد از این تعداد در اختیار شاغلان سپاه استان و 2 هزار واحد دیگر هم به بازنشستگان عضو تعاونی ستارگان اختصاص دارد.

فرمانده سپاه نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: قرارداد با پیمانکار بسته شده، مار احداث واحدها شروع شده، سرعت کار با توجه به تجهیزات نیز خوب است و امروز و با حضور وزیر راه و شهرسازی سرعت کار بیشتر خواهد شد.

انتهای پیام/پ/س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عملیات اجرایی 4 هزار واحد مسکونی سپاه کرمانشاه آغاز شد

عملیات اجرایی 4 هزار واحد مسکونی سپاه کرمانشاه آغاز شد