مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 بهمن 1400 ساعت 14:572022-02-13سياسي

مصوبات سفر هیات دولت به لرستان پیگیری تا قابلیت اجرایی پیدا کنند


نماینده مردم خرم آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی گفت: پیگیر هستیم مصوبات سفر هیات دولت به لرستان قابلیت اجرایی پیدا کنند.

- ایسنا/لرستان نماینده مردم خرم آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی گفت: پیگیر هستیم مصوبات سفر هیات دولت به لرستان قابلیت اجرایی پیدا کنند.

دکتر مهرداد ویسکرمی در گفت وگو با ایسنا در خصوص مصوبات سفر هیئت دولت به لرستان بیان کرد: 170 مورد ابلاغ شده که در این راستا و در دیداری که با رییس جمهور داشتیم، وی تاکید داشت در مصوبات مواردی وجود داشته که از قلم افتاده و یا ضرورت داشته اضافه شوند و باید با هماهنگی با استانداری و معاونت اجرایی رییس جمهور به مصوبات سفر اضافه شود.

وی ادامه داد: پیگیری مصوبات سفر هیئت دولت به لرستان به منظور تامین اعتبار بوده و اینکه هزینه لازم برای انجام این کارها در دولت دیده شود.

نماینده مردم خرم آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی گفت: انجام این کار سختی های خود را دارد و تعدادی از این مصوبات از جمله سد معشوره ابلاغ شده و برخی نظیر پروژه راه آهن، هنوز در دست معاونت اجرایی رییس جمهور است.

این نماینده مجلس گفت: استاندار و معاون عمرانی استانداری لرستان و سایر معاونین استاندار پیگیر مصوبات هستند و ما نیز به تناسب موضوعاتی که به حوزه انتخابی مربوط می شود پیگیریم که این مصوبات حالت اجرایی ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مصوبات سفر هیات دولت به لرستان پیگیری تا قابلیت اجرایی پیدا کنند

مصوبات سفر هیات دولت به لرستان پیگیری تا قابلیت اجرایی پیدا کنند