مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 بهمن 1400 ساعت 14:572022-02-13سياسي

ایراد فرمانداری بر مصوبه شورای تبریز


نامه فرمانداری شهرستان تبریز با موضوع ایرادات تعرفه عوارض محلی سال 1401 شهرداری در پنجاه ودومین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تبریز مورد بررسی اعضای حاضر در جلسه قرار گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، علی نوای باغبان، رییس کمیسیون برنامه و بودجه امروز یکشنبه در پنجاه ودومین جلسه علنی شورای شهر تبریز اظهار کرد: موضوعی که فرمانداری به آن ایراد گرفته بحث مشخص نبودن پی دی است، شهرداری تبریز از سال 97 پی دی را به جای پی لحاظ کرده، این موضوع به صورت یک دفترچه بوده که باید پی دی در معرض افکار عمومی و در دسترس آحاد شهروندان قرار گیرد.

وی ادامه داد: ما موضوع پی دی را از سوی شورای شهر نظارت پذیر کردیم، بدین معنی که این مهم دسترس پذیر خواهد بود و شفاف سازی در این راستا صورت خواهد گرفت.

رسول برگی، رییس شورای اسلامی شهر تبریز هم در این باره بیان کرد: سال گذشته هم این موضوع از سوی هیئت تطبیق رد شده بود اما متاسفانه شهرداری وقت این موضوع را در دفترچه اعمال کرده بود و آن هم اجرا شده بود.

نوای باغبان، رییس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تبریز در ادامه گفت: فرمانداری می گوید تا زمان اتمام پروانه اگر ساختمان تمام نشود تا 4 درصد قانون نوسازی، شهرداری رفتارکند، اما شهرداری در این رابطه مصوبه  دیگری دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایراد فرمانداری بر مصوبه شورای تبریز

ایراد فرمانداری بر مصوبه شورای تبریز