مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 بهمن 1400 ساعت 15:122022-02-13اقتصادي

مرز زمینی «سومار» برای تردد مسافران به زودی بازگشایی می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، حشمت رضایی سرپرست فرمانداری گیلانغرب امروز در نشست بررسی مسائل و مشکلات پایانه مرزی سومار، از تمهیدات جدید جهت تسهیل و تسریع در صادرات کالا از مرز سومار خبر داد.

وی گفت: بدین منظور ساعت کار روزانه گمرک در مرز سومار 2 ساعت افزایش داده شده تا از معطلی کامیون ها در محوطه صفر مرزی جلوگیری شود.

سرپرست فرماندار گیلانغرب تصریح کرد: استقرار خط دوم توزین، احداث درب دوم ورودی گمرک و سیستم امواج رادیویی جهت روان سازی سیستم جامع امور گمرکی، افزایش نیروی فنی، ایجاد گارد گمرکی برای کنترل ورود و خروج کامیون ها، ارتقاء گمرک سومار با ایجاد پست معاونت امور گمرکی از جمله این اقدامات است.

رضایی افزود: طرح جامع مرز رسمی سومار نیز که در کار ویژه مرز استان مصوب شده مراحل نهایی تصویب در مرکز را می گذراند و با تکمیل خط فیبر نوری و استقرار گذرنامه تا یک ماه آینده، زمینه تردد مسافر و زوار از مرز سومار بزودی فراهم خواهد شد.

بختیار رحمانی پور مدیر کل گمرکات استان کرمانشاه نیز در ادامه گفت: طی 10 ماه گذشته یک تن و 188 هزار تن انواع کالا توسط 51 هزار دستگاه کامیون به ارزش 421 میلیون و 706 هزار دلار از مرز سومار صادر شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرز زمینی «سومار» برای تردد مسافران به زودی بازگشایی می شود

مرز زمینی «سومار» برای تردد مسافران به زودی بازگشایی می شود