مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 بهمن 1400 ساعت 15:522022-02-13ورزشي

لزوم محاسبه درآمد املاک شهرداری


اعضای شورای شهر تهران شهرداری را موظف کردند که درآمد و هزینه املاکی که بهره برداری آنها به دیگران سپرده شده را محاسبه کرده و درآمد حاصله را صرف مجموعه های فرهنگی و ورزشی کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اعضای شورای شهر تهران در ادامه جلسه علنی شورا و بررسی تبصره های لایحه بودجه 1401 شهرداری تهران به بررسی تبصره 10 این لایحه پرداختند.

محمد آخوندی عضو شورا در مورد جزییات این تبصره گفت: این تبصره در راستای ارتقاء انضباط مالی در سطح سازمان ها، شرکت ها و موسسات وابسته به شهرداری تهران است که شهرداری موظف است با استفاده از تخصیص بهینه منابع، از هرگونه تحمیل بار مالی غیرمصوب خودداری کنند همچنین سقف پرداخت حقوق و مزایای مستمر و غیرمستمر مدیران و کارکنان حداکثر تا پایان فروردین ماه سال آینده از طریق معاونت مالی اعلام و کلیه موسسات باید آن را رعایت کنند.

وی ادامه داد: شهرداری موظف است در سال 1401 براساس قوانین بالادستی حقوق و مزایای مستمر و غیرمستمر و همچنین سایر مزایای رفاهی بازنشستگان را افزایش دهد.

در ادامه اعضای شورا به بررسی تبصره 12 که پیرامون سنجش اثرات مالی ناشی از تخفیف و معافیت های قانونی بود را بررسی کردند که آخوندی گفت: شهرداری تهران موظف است نسبت به شناسایی درآمد و هزینه آن دسته ساختمان ها و املاکی که بهره برداری آنها در قالب ما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم محاسبه درآمد املاک شهرداری

لزوم محاسبه درآمد املاک شهرداری