مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 بهمن 1400 ساعت 15:522022-02-13حوادث

کشف محموله بزرگ ظروف بلور قاچاق در قم


فرمانده انتظامی استان قم از کشف یک محموله بزرگ ظروف بلور قاچاق در پی توقیف و بازرسی از یک دستگاه خودرو تریلی در محور قم-گرمسار خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سردار سید محمود میرفیضی اظهار کرد: در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا مأموران یگان تکاوری استان با هماهنگی مقام قضایی استان در محور قم-گرمسار ، یک دستگاه تریلی را ظن حمل بار قاچاق توقیف کردند.

وی افزود: راننده در مواجهه با مأموران اذعان داشت بار خودرو لوازم آشپزخانه و از مبدا یکی از استان های جنوبی به مقصد تهران در حال عزیمت است، بنابراین به دلیل عدم ارائه هرگونه مدرک گمرکی و بارنامه، تریلی به پلیس امنیت اقتصادی استان منتقل شد.

فرمانده انتظامی استان قم گفت: در ادامه طی بازرسی از خودرو مذکور، 3 هزار و 128 کارتن ست 7 تایی پارچ و لیوان و همچنین 2 هزار و 340 کارتن ست 6 تایی پیش دستی قاچاق کشف و متهم دستگیر شد.

فرمانده انتظامی استان با اشاره به اینکه کارشناسان در بررسی های صورت گرفته ارزش محموله کشف شده قاچاق را 30 میلیارد ریال اعلام کردند، گفت: در نهایت متهم به همراه پرونده تشکیل شده برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی استان شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف محموله بزرگ ظروف بلور قاچاق در قم

کشف محموله بزرگ ظروف بلور قاچاق در قم