مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 بهمن 1400 ساعت 15:572022-02-13فرهنگي

مروری بر جشنواره فیلم فجر; تنوع ژانر موفقیت سینما را تضمین می کند


چهلمین جشنواره فیلم فجر نیز به کار خود پایان داد; هر جشنواره نقاط مطلوب یا معیوبی دارد اما در نهایت، فیلم هایی برنده هستند که بازتاب تمام نمای جامعه و اقشار مردمی باشند چرا که عموم مخاطبان با آثاری بیشتر ارتباط برقرار می کنند که جریان زندگی روزمره آنها .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، جشنواره فیلم فجر این بار نیز به کار خود پایان داد و محفلی برای داوری و نقد و نظر ایجاد کرد.

اینکه این جشنواره تا چه خد توانسته نظر منتقدان و تماشاگران را به عنوان دو گروه اصلی مخاطب اقلیت و اکثریت جلب کند، مقوله ای که از هم اکنون تا حدی نمایان است اما بخشی از این اظهار نظرات نیز به فصل اکران موکول می شود.

هر جشنواره ای نقاط قوت و ضعف خود را دارد اما در نهایت، فیلم هایی برنده هستند که بازتاب تمام نمای جامعه و اقشار مردمی باشند چرا که عموم مخاطبان با آثاری بیشتر ارتباط برقرار می کنند که جریان زندگی روزمره آنها را با گره ها و چالش هایی از جنس زندگی خودشان ارائه دهد حتی اگر در پایان راه حلی در کار نباشد.

ملاقات خصوصی; عاشقانه ای در جنوب شهر تهران ملاقات خصوصی با بازی هوتن شکیبا، پریناز ایزدیار و ریما رامین، کاری است از امید شمس فیلم سینمایی ملاقات خصوصی به عنوان یکی از فیلم های حاضر در چهلمین جشنواره فجر دارای داستانی عاشقانه است که در محله


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مروری بر جشنواره فیلم فجر; تنوع ژانر موفقیت سینما را تضمین می کند

مروری بر جشنواره فیلم فجر; تنوع ژانر موفقیت سینما را تضمین می کند