مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 بهمن 1400 ساعت 16:072022-02-13اقتصادي

نظارت بر بازار به هیچ وجه نباید کمرنگ نشود


استاندار آذربایجان شرقی با تأکید بر تشدید نظارت ها در سطح بازار در آستانه عید نوروز، گفت: اقدامات نظارتی نباید به هیچ وجه کمرنگ شود و نتیجه ی این نظارت ها باید احساس ناامنی متخلفان و کاهش تخلفات باشد.

- عابدین خرّم در جلسه ستاد تنظیم بازار استان اظهار کرد: تأثیر مستقیم تصمیمات و مصوبات این ستاد و اعمال مدیریت ها و نظارت ها باید در سطح بازار و معیشت مردم به ویژه اقشار کم درآمد جامعه قابل مشاهده باشد.

وی با بیان اینکه هیچ کمبودی از نظر کالاهای اساسی در استان نداریم، افزود: تولیدکنندگان استان در حوزه ی تأمین کالا به قیمت مصوب فعال هستند اما در بخش توزیع و خرده فروشی مشکلاتی مانند تفاوت قیمت ها وجود دارد که باید با تقویت نظارت و اعمال قانون حل شود.

وی با انتقاد از عدم اجرای مصوبه پیشین ستاد تنظیم بازار مبنی بر راه اندازی مراکز عرضه ی کالاهای اساسی با قیمت مصوب در سطح شهر تبریز، گفت: شهرداری تبریز باید در آستانه عید نوروز با راه اندازی این مراکز، امکان دسترسی آسان شهروندان بویژه خانواده های کم درآمد به کالاهای مورد نیاز را فراهم کند.

خرّم با اشاره به تخلفات حوزه آرد و نان، خاطرنشان کرد: به نظر می رسد جریمه تخلفات در این حوزه بازدارنده نیست و باید با کسانی که مکرراً مرتکب تخلف می شوند، برخوردهای جدی تری انجام شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نظارت بر بازار به هیچ وجه نباید کمرنگ نشود

نظارت بر بازار به هیچ وجه نباید کمرنگ نشود