مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 بهمن 1400 ساعت 16:272022-02-13اقتصادي

راننده پاک دست نکایی چک 291میلیونی را به صاحبش برگرداند


«مرتضی ذبیحی نژاد» یکی از شهروندان نکایی بعد از اینکه یک چک 291 میلیون تومانی را در سطح شهر پیدا کرد و آن را به بانک مسکن نکا بازگرداند؛ تا تحویل صاحبش شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مازندران، رزق و روزی دست خداست، حرص زدن هم ندارد، شاید به ظاهر برای بعضی دیر برسد اما کم با برکت همیشه از زیاد بی برکت است اینها حرف های دل انسان های پاک دستی است که لقمه حرام از گلوی شان پایین نمی رود و  حساب آن کسی هم که به هر طریقی می خواهد جیبش را پر کند را نیز جدا می دانند.

در میان اخبار ریز و درشت این روزها، خبر  شهروند پاک دست نکایی چک 291 میلیون تومانی را به بانک بازگرداند در نوع خود خبری خوب و جالب توجه است.

ماجرا از این قرار بود که مرتضی ذبیحی نژاد یکی از شهروندان نکایی بعد از اینکه یک چک 291 میلیون تومانی را در سطح شهر پیدا کرد و آن را به بانک مسکن نکا بازگرداند.

این شهروند پاک دست، در تماس تلفنی با صاحب چک که وی از گم شدن چک خبری نداشت، حتی دو امضا هم پشت چک بود، حاضر نشد جز پول حلال چیزی سر سفره خانواده اش ببرد و به همین خاطر، چک را تحویل بانک داد.

مرتضی ذبیحی نژاد شهروندان نکایی که راننده کامیون است در این زمینه می گوید:  آن روز داروخانه شبانه روری نکا بودم و رفتم دارویم را تهیه کنم که در برگشت سر چهارراه کنار کیوسک تاکسیرانی  چیزی روی زمین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راننده پاک دست نکایی چک 291میلیونی را به صاحبش برگرداند

راننده پاک دست نکایی چک 291میلیونی را به صاحبش برگرداند