مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 بهمن 1400 ساعت 16:322022-02-13اقتصادي

مردم امسال چقدر صدقه دادند؟


معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد گفت: در 9 ماهه سال جاری 434 میلیارد تومان صدقه مردمی، جمع آوری و در امور معیشتی نیازمندان هزینه شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسنا، حبیب الله آسوده با تشریح عملکرد کمیته امداد در جذب صدقات مردمی، افزود: در 9 ماهه سال جاری 434 میلیارد تومان صدقه جمع آوری شده است.

وی ادامه داد: از این میزان حدود 200 میلیارد تومان از محل صندوق های خانگی و 80 میلیارد تومان از محل کمک های خیران به مراکز نیکوکاری جذب شده است.

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد خاطرنشان کرد: میزان صدقات مردمی کمیته امداد در سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته 28 درصد افزایش داشته است.

آسوده با بیان اینکه دو میلیون و 247 هزار خانوار در قالب پنج میلیون نفر تحت پوشش حمایت های کمیته امداد قرار دارند، تصریح کرد: صدقات جمع آوری شده در کمیته امداد در امور معیشتی، تامین جهیزیه و لوازم ضروری زندگی، امور تحصیلی و درمان خانواده های تحت حمایت هزینه می شود.

وی در ادامه با تقدیر از کمک های خیران و مردم نیکوکار اضافه کرد: حدود 23 درصد از صدقه دریافتی به صورت کمک های موردی به مددجویان پرداخت شده و 18 درصد نیز صرف کمک به ازدواج نیازمندان شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم امسال چقدر صدقه دادند؟

مردم امسال چقدر صدقه دادند؟