مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 بهمن 1400 ساعت 16:322022-02-13سياسي

ضرغامی: سیستم ناکارآمد اداری، مثل اختاپوس روی کشور افتاده است


پاشنه آشیل دولت ها، سیستم ناکارآمد و بازدارنده اداری است که مثل اختاپوس روی کشور افتاده و امکان تصمیم گیری های جدی را از مدیران سلب کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، سیدعزت الله ضرغامی وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در همایش تفویض اختیار به مدیران استانی با اشاره به تجربه چهل سال گذشته، گفت: پاشنه آشیل دولت ها، سیستم ناکارآمد و بازدارنده اداری است که مثل اختاپوس روی کشور افتاده و امکان تصمیم گیری های جدی را از مدیران سلب کرده است.

وی گفت: وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، بخش هایی از موانع و ایستگاه های اعطای مجوز را حذف کرده و صرفاً اعلام متقاضی در سامانه، به معنی مجوز قانونی تلقی می شود.

نظارت وزارتخانه در این حوزه، پسینی است.

وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی افزود: اقدامات عملی برای تفویض اختیارات بخش هایی از مأموریت های ستاد وزارتخانه به مدیران استانی آغاز شده است.

وی گفت: در کارگاه آموزشی امروز، معاونت های تخصصی موارد تفویضی را تشریح کردند و آموزش های لازم را به مدیران استانی دادند.

ضرغامی تصریح کرد: مدیران استانی باید از اعتماد وزارتخانه، به نحو مطلوبی استفاده کنند و با نظارت دقیق و در جهت رضایت حداکثری مردم و متقاضیان مأموریت های جدید را به خوبی انجام دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرغامی: سیستم ناکارآمد اداری، مثل اختاپوس روی کشور افتاده است

ضرغامی: سیستم ناکارآمد اداری، مثل اختاپوس روی کشور افتاده است