مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 بهمن 1400 ساعت 16:522022-02-13پزشكي

تزریق 140 هزار دُز واکسن کرونا در جنوب کرمان


معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی جیرفت گفت: طی 10 ماه گذشته 140 هزار دز واکسن کرونا در شهرستان های جنوبی تزریق شده و از آغاز واکسیناسیون تاکنون مردم باید به درجه ای از اطمینان رسیده باشند که تزریق 3 نوبت واکسن ایمنی لازم را ایجاد می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از جیرفت، دادخدا صادقی معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی جیرفت امروز درجمع خبرنگاران این شهرستان با اشاره به اینکه پس از شیوع کرونا خوشبختانه از اوایل سال جاری با در دسترس بودن واکسن وارداتی و واکسن تولید داخل، تزریق واکسیناسیون با سرعت بیشتری آغاز شد، اظهار کرد: دریافت واکسن و رعایت فاصله اجتماعی بیش از 90 درصد از ابتلا به کووید 19 پیشگیری می کند.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی جیرفت عنوان کرد: 70هزار نفر از گروه های هدف تاکنون دز اول و دوم واکسیناسیون دریافت نکرده اند که می طلبد رسانه ها در این زمینه اطلاع رسانی لازم و مستمر را داشته باشند و افرادی که تا کنون واکسن را دریافت نکردند، هم جهت تزریق واکسن کرونا اقدام کنند.

صادقی خاطرنشان کرد: طی 10 ماه گذشته 140 هزار دز واکسن تزریق شده و از  آغاز واکسیناسیون تاکنون مردم باید به درجه ای از اطمینان رسیده باشند که تزریق 3 نوبت واکسن ایمنی لازم را ایجاد می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تزریق 140 هزار دُز واکسن کرونا در جنوب کرمان

تزریق 140 هزار دُز واکسن کرونا در جنوب کرمان