مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 بهمن 1400 ساعت 17:122022-02-13اقتصادي

وجود چهار میلیون و 500 هزار نفر تولید کننده بخش کشاورزی در کشور


مدیرکل هماهنگی امور استانهای وزارت جهاد کشاورزی گفت: در حال حاضر چهار میلیون و 500 هزار تولید کننده بخش کشاورزی در کشور فعالیت دارند و امنیت غذایی ایرانیان را رقم زده اند.

- ، هوشنگ محمدی روز یکشنبه در مراسم معارفه رییس سازمان جهاد کشاورزی کردستان در سنندج اظهار کرد: دستیابی به اقتدار غذایی شعار اصلی وزارت جهاد کشاورزی در دولت سیزدهم است.

وی افزود: هم اکنون 15 استان کشور بیش از 70 درصد محصولات کشاورزی را تولید می کنند که کردستان یکی از این استان های ویژه است.

محمدی تصریح کرد: با افزایش سطح زیر کشت زمین های آبی در استان کردستان شاهد ارتقای جایگاه این استان حاصلخیز در روند توسعه کشور و تأمین مواد غذایی ایرانیان خواهیم بود و در این راستا حمایت و توجه ویژه به این استان داریم.

مدیرکل هماهنگی امور استان های وزارت جهاد کشاورزی اظهار داشت: شعار دولت سیزدهم در بخش کشاورزی تحقق اقتدار غذایی است و در این راستا برنامه هایی داریم که دست دلالان را در بخش کشاورزی کوتاه و عدالت را برای تولیدکنندگان و مصرف کنندگان را برقرار کنیم.

محمدی افزود: در حال حاضر چهار میلیون و 500 هزار تولیدکننده در بخش کشاورزی داریم که بیش از 95 درصد امورات کشاورزی کشور را انجام می دهند و با تغییر و تحولاتی که در بخش کشاورزی در حال شکل گیری است در آینده با تولید محصو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وجود چهار میلیون و 500 هزار نفر تولید کننده بخش کشاورزی در کشور

وجود چهار میلیون و 500 هزار نفر تولید کننده بخش کشاورزی در کشور