مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 بهمن 1400 ساعت 17:172022-02-13بين الملل

مسکو: غربی ها برای تحریم هایشان نیاز به دلیل واقعی ندارند


سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه گفت، غربی ها برای اعمال تحریم به دلیل واقعی نیاز ندارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازسرویس بین الملل خبرگزاری فارس، ماریا زاخاروا سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه روز یکشنبه با کنایه به غربی ها گفت، آن ها برای تحریم هایی که علیه دیگران اعمال می کنند نیاز به دلیل ندارند.

به نوشته خبرگزاری تاس ، زاخاروا با اشاره به مواضع خصمانه غربی ها گفت: جمع بندی روشن است: غرب برای اعمال تحریم هایش نیاز به واقعیت ندارد.

تهدید به تحریم ماهیت [غرب] در ابعاد گسترده است که شاهد  هستیم .

سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه افزود، کشورش به مدت چند دهه است که در مرحله تحریم های فعال به سر می برد و در حالی که پیش تر نیز تحریم های غیرمستقیمی وجود داشته که به صورت لیست هایی درج شده بود و در کنار آن تهدید به تنظیم لیست های بازدارنده و مصادره مورد به مورد دارایی ها نیز وجود داشت .

این دیپلمات روس به جوسازی غربی ها درباره حمله روسیه به اوکراین و کاهش نیروهای دیدبان ویژه سازمان امنیت و همکاری های اروپا در منطقه دونباس در شرق اوکراین نیز واکنش نشان داد.

زاخاروا گفت تصمیم چند کشور برای منتقل کردن نیروهای دیدبان در دونباس به مکانی دیگر به خاطر وخیم تر شدن اوضاع را موجب نگرانی دانسته و متذکر شد در شرایط تشدید مصنوعی تنش ها وظیفه این سازمان بیش از پیش ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسکو: غربی ها برای تحریم هایشان نیاز به دلیل واقعی ندارند

مسکو: غربی ها برای تحریم هایشان نیاز به دلیل واقعی ندارند