مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 بهمن 1400 ساعت 17:522022-02-13اقتصادي

ایجاد اشتغال و کاهش نرخ بیکاری اولویت نخست تیم مدیریتی کرمانشاه


معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمانشاه گفت: ایجاد اشتغال و کاهش نرخ بیکاری اولویت نخست تیم مدیریتی کرمانشاه است.

- ، بهزاد باباخانی بعد از ظهر یکشنبه در نشست ستاد سرمایه گذاری استان کرمانشاه که با حضور مدیران کل دستگاه های اجرایی عضو این ستاد برگزار شد، اظهار کرد: این جلسه با دستور کار بررسی درخواست سرمایه گذاری خارجی، گزارش سامانه پنجره واحد خدمات الکترونیک، بروز رسانی کتاب فرصت های سرمایه گذاری و بررسی حضور تولیدکنندگان کرمانشاه در نمایشگاه بین المللی عراق برگزار شده است.

وی افزود: مهمترین و اولویت اصلی برای تیم مدیریتی استان کرمانشاه ایجاد اشتغال و کاهش نرخ بیکاری استان است از این رو هر گونه حمایتی که لازم باشد از سرمایه گذاران به عمل خواهیم کرد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمانشاه تصریح کرد: بر اساس توانمندی ها و ظرفیت های استان کرمانشاه در فاز اول 10 زنجیره ارزش بااهمیت تعیین شده است که سه زنجیره ارزش از پشم تا فرش، تولید، بسته بندی و توزیع زعفران و گیاهان دارویی در برنامه فعالیت های مدنظر سرمایه گذار خارجی وجود دارد که در صورت تحقق می تواند به توسعه استان کمک کند.

باباخانی به کاهش روند بروکراسی صدور مجوز سرمایه گذاری نیز اشاره و بیان کرد: استان کرمانشاه از جمله استان های پیشرو در زمینه الک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد اشتغال و کاهش نرخ بیکاری اولویت نخست تیم مدیریتی کرمانشاه

ایجاد اشتغال و کاهش نرخ بیکاری اولویت نخست تیم مدیریتی کرمانشاه