مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 بهمن 1400 ساعت 18:022022-02-13اقتصادي

موافقت اعضای شورا با اختیارات شهرداری در نوسازی بافت فرسوده در بودجه 1401 شهرداری


اعضای شورای اسلامی شهر تهران با تصویب تبصره هفدهم لایحه بودجه سال آینده شهرداری تهران با اختیارات شهرداری برای نوسازی بافت های فرسوده موافقت کردند.

- اعضای شورای اسلامی شهر تهران با تصویب تبصره هفدهم لایحه بودجه سال آینده شهرداری تهران با اختیارات شهرداری برای نوسازی بافت های فرسوده موافقت کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اعضای شورای اسلامی شهر تهران در ادامه بررسی تبصره های بودجه سال آینده شهرداری تهران در جلسه نوبت عصر بررسی تبصره 17 را در دستور کار خود داشتند که در همین راستا امانی در تشریح این تبصره گفت: براساس این تبصره به شهرداری تهران اجازه داده می شود مابه التفاوت سود بانکی تسهیلات اعطایی مسکن به ساکنان بافت های فرسوده بابت نوسازی بافت ها را تا سقف 1080 میلیارد ریال با اولویت تجمیع پلاک های ریزدانه و بازگشایی معابر تا سقف 9 درصد از سود تسهیلات اخذ شده از محل ردیف های اعتباری با عنوان کمک فنی و اعتباری و پرداخت ما به التفاوت تسهیلات مسکن در بافت فرسوده حداکثر تا سقف 9 درصد را با اولویت بازگشایی معابر پرداخت نمایند.

وی افزود: برای تشویق و ترغیب مالکان پلاک های فرسوده به نوسازی، 50 درصد هزینه های سازمان نظام مهندسی مربوط به واحدهای مذکور را تا سقف 50 میلیون ریال برای هر پرونده از محل ردیف اعتباری با عنوان تسهیل در اجرای پرون


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موافقت اعضای شورا با اختیارات شهرداری در نوسازی بافت فرسوده در بودجه 1401 شهرداری

موافقت اعضای شورا با اختیارات شهرداری در نوسازی بافت فرسوده در بودجه 1401 شهرداری