مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 بهمن 1400 ساعت 18:272022-02-13سياسي

مجله بخوانیم/ «تجارت فردا»؛ نخبه کُشی و دهه سوخته 90


تجارت فردا پرسیده «برای این که دهه آینده نیز تبدیل به دهه سوخته نشود، سیاست گذاری اقتصادی پساتحریم چگونه باید باشد؟» - تجارت فردا پرسیده برای این که دهه آینده نیز تبدیل به دهه سوخته نشود، سیاست گذاری اقتصادی پساتحریم چگونه باید باشد؟ عصر ایران؛ سروش بامداد- شماره تازه مجله حرفه ای تجارت فردا که در بین رسانه ای ها به اکونومیست ایرانی شهرت دارد به بهانه اخراج یا کنار گذاشتن چند استاد مطرح دانشگاه پرونده ای با عنوان نخبه کشی گشوده است.

سویه های سیاسی این موضوع البته اما مانع شده تا طحرح و تیترجلد را به این موضوع اختصاص دهند و ترجیح داده اند درباره رفع تحریم ها باشد و نخبه کشی به سه عنوان دیگر هم راه نیافته است.

تیتر اصلی این شماره تجارت فردا کوتاه است: مشکل گشا .

با این زیر تیتر: آیا باز هم فرصت رفع تحریم ها از دست می رود؟ در توضیح آن نیز آمده است: غفلت سیاست گذار از فرصت های پسابرجام دهه 90 را به دهه سوخته تبدیل کرد.

در پی قوت گرفتن احتمال دست یابی مجدد به توافق هسته ای، جامعه ایران در انتظار گشایش های جدید در حکم رانی اقتصادی و هدایت اقتصاد به ریل سلامت و عقلانیت است.

برای این که دهه آینده نیز تبدیل به دهه سوخته نشود، سیاست گذاری اقتصادی پساتحریم چگونه باید باشد؟ تجارت فردا این پرسش را با حسین سلاح ورزی (عضو هیأت رییسه اتاق ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجله بخوانیم/ «تجارت فردا»؛ نخبه کُشی و دهه سوخته 90

مجله بخوانیم/ «تجارت فردا»؛ نخبه کُشی و دهه سوخته 90