مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 بهمن 1400 ساعت 20:222022-02-13سياسي

مردم نباید از امکانات پیش پا افتاده محروم باشند


رییس شورای اسلامی شهرستان شیراز با اشاره به مشکلات شهرستان ها و روستاهای این کلانشهر گفت: چرا باید مردم چند منطقه را از امکاناتی پیش پا افتاده مثل داشتن یک خط اتوبوس، - محروم کرد؟  محمدتقی تذروی یکشنبه 24 بهمن در جمع اعضای شورای شهرستان با بیان اینکه در تلاش برای مشکلات شهروندان هستیم، گفت: متأسفانه روستاییان و شهرستان های استان فارس در حال حاضر با مشکلات عدیده ای مواجه هستند که امیدواریم با کمک دستگاه های اجرایی بتوانیم آن ها را رفع کنیم.

به گفته او؛ مشکلاتی از قبیل نداشتن امکانات امدادی مانند ایستگاه آتش نشانی، پایگاه اورژانس و وضعیت نامناسب جاده ها، نداشتن وسیله حمل و نقل عمومی وجود دارد که باید برای برطرف کردن آن ها هر چه سریع تر باید اقدام کرد.

تذروی با تاکید براینکه از فرمانداری شیراز در خواست کمک داریم تا در این مسیر ما را همراهی کند، به نداشتن ایستگاه آتش نشانی در مجموعه قره باغ اشاره و اضافه کرد: با توجه به اعلام آمادگی خیرین این منطقه امیدواریم با برآورد هزینه و با کمک نمایندگان مجلس این ایستگاه راه اندازی شود.

رییس شورای شهرستان شیراز ادامه داد: داشتن ایستگاه آتش نشانی و پایگاه اورژانس در هر روستا و شهرستانی از ضروریات است و باید در این خصوص اقدامات لازم انجام شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم نباید از امکانات پیش پا افتاده محروم باشند

مردم نباید از امکانات پیش پا افتاده محروم باشند