مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 بهمن 1400 ساعت 21:272022-02-13حوادث

فوت 2 نفر در حوادث رانندگی در زنجان


رییس پلیس راه استان زنجان از فوت دو نفر در سوانح رانندگی روی داده در محورهای استان خبر داد و گفت: این حوادث فوتی در محورهای زنجان به میانه و قیدار روی داده است.

- محمد علی عظیمی، رییس پلیس راه استان زنجان در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان از وقوع دو تصادف منجر به فوت در محورهای استان خبر داد و اظهار کرد: این تصادفات در محورهای فرعی زنجان به میانه و محور قیدار روی داده است.

رییس پلیس راه استان زنجان در تشریح چگونگی وقوع حادثه رانندگی در محور میانه گفت: این تصادف به دلیل چپ کردن خودروی تیبا روی داده و راننده جان خود را در این حادثه از دست داده که از همکاران نیروی انتظامی بوده است.

وی دیگر تصادف منجر به فوت در محورهای استان را طی 24 ساعت گذشته مربوط به جاده زنجان به قیدار با خودروی پژو عنوان کرد و افزود: این حادثه در جاده گرماب روی داده است.

عظیمی فرد فوت شده در تصادف محور قیدار را سرنشین خانم خودرو اعلام کرد و گفت: راننده این خودرو هم در تصادف مورد نظر مصدوم شده است.

رییس پلیس راه استان زنجان با توصیه به رعایت قوانین راهنمایی رانندگی تصریح کرد: رانندگی در شرایط بارندگی و در محورهای لغزنده نیاز به دقت بیش از بیش دارد.

انتهای پیام/73004


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فوت 2 نفر در حوادث رانندگی در زنجان

فوت 2 نفر در حوادث رانندگی در زنجان