مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 بهمن 1400 ساعت 21:522022-02-13اقتصادي

امکان پهلوگیری کشتی های 50 هزار تنی در بندر بوشهر فراهم می شود


معاون بندری و امور اقتصادی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر گفت: با افزایش عمق کانال، امکان پهلوگیری کشتی های 50 هزار تنی در بندر بوشهر فراهم می شود.

- ، محمد شکیبی نسب عصر یکشنبه در نشست با فعالان صنعتی استان بوشهر اظهار داشت: هدف از منطقه آزاد تسهیل تجارت و جذب سرمایه گذار هدف است.

وی اضافه کرد: برای مناطق آزاد مزایای خوبی در نظر گرفته شد ولی به مرور زمان این مزایا در حال حذف است و رغبت و جذابیت را برای سرمایه گذاران کاهش می دهد.

معاون بندری و امور اقتصادی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر در مورد مسائل مطرح شده در مورد ظرفیت بنادر استان بوشهر بیان کرد: در بوشهر کشتی های با ظرفیت 30 تا 35 هزار تن امکان پهلوگیری دارند.

وی خاطرنشان کرد: طرح توسعه بندر بوشهر در مجتمع نگین برای کشتی های 50 هزار تنی است و اسکله در جزیره نگین برای شناورهای 50 هزار تن ایجاد می شود.

شکیبی نسب افزود: تسهیل و تسریع در اقدامات تخلیه و بارگیری کالا را در دستور کار داریم تا خدمات در سریع ترین زمان ارائه شود.

وی تاکید کرد: پایانه صادرات مواد معدنی هم در استان وجود دارد و کشتی های 30 هزار تنی می توانند پهلوگیری کنند و در صورت لایروبی تا عمق 14 متری کشتی های 50 هزار تنی می توانند پهلوگیری کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امکان پهلوگیری کشتی های 50 هزار تنی در بندر بوشهر فراهم می شود

امکان پهلوگیری کشتی های 50 هزار تنی در بندر بوشهر فراهم می شود