مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 بهمن 1400 ساعت 22:222022-02-13بين الملل

کانادا نظامیانش را از اوکراین خارج کرد


وزیر دفاع کانادا خبر داد که نظامیان این کشور از اوکراین خارج شده و در بخش های دیگری از اروپا مستقر شده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، آنیتا آناند وزیر دفاع کانادا روز یکشنبه خبر داد که این کشور نظامیانش را از اوکراین خارج کرده است.

بر اساس اعلام وزیر دفاع کانادا، نظامیان کانادایی به دلیل تشدید تنش ها در اوکراین، به پایگاه های دیگر در اروپا منتقل شده اند.

بن والاس وزیر دفاع انگلیس نیز عصر امروز در سخنانی گفت استقرار 130 هزار نیروی روسی در مرزهای اوکراین نشان می دهد که مسکو ممکن است هر زمانی حمله خود را شروع کند و چنین حمله ای به احتمال بسیار زیاد رخ خواهد داد.

وزیر دفاع انگلیس درباره ولادیمیر پوتین رییس جمهور روسیه گفت: ممکن است او تانک هایش را خاموش کند و همه ما به خانه هایمان برگردیم اما در برخی کشورهای غربی گویی بوی [توافق] مونیخ به هوا برخاسته است .

اسکای نیوز نوشت، احتمالاً اشاره والاس به توافقی است که به آلمان اجازه داد منطقه سودِتِنلند در غرب چکسلواکی را در سال 1938 به خاک خود الحاق کند اما این کار مانع از به راه افتادن جنگ جهانی دوم نشد.

رییس جمهور اوکراین چندی پیش در نشستی خبری اعلام کرد استقرار نیروهای روس در مرزهای کشورش اتفاق جدیدی نیست و سال گذشته هم اتفاق افتاد اما غربی ها در آن زمان سروصدایی به پا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کانادا نظامیانش را از اوکراین خارج کرد

کانادا نظامیانش را از اوکراین خارج کرد